teater tidningen

Finns så extremt mycket tidningar, utformade efter alla slags intressen. Just nu hittade jag Teater Tidningen som jag ska läsa igenom, sen fortsätter jag med Svensk Skattetidning. Not.

Är inte för "not" skämt egentligen. Och tycker det är extremt tråkigt. Men kände att jag behövde understryka min ironi med något som alla förstår.

Men egentligen, ibland undrar man över diverse tidningar. Eller jag gör det i alla fall.

Som tidingen "Tåg" och "Svensk skattetidning", "Sjöfartstidningen", "Väv magasinet", "Sveriges natur"

Hur mycket aktuellt kan det finnas att skriva om tåg för att det regelbundet ska komma ut en fungerande tidning? Jag bara undrar.. (var är den nuuuuu..)

Hörs när vi hörs! (Tidningen "Tågs" utelista: SJ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback