TACK!




Hej!

Jag tänkte bara tacka er alla som skickar mejl efter mejl till mig med diverse tips och liknande. Jag läser alla mejl och mycket av det ni tipsar om hamnar i slutligen här! Det gör mig otroligt glad då en av anledningarna till att ens ha bloggen vid liv är att ni också engagerar er. På så sätt hjälps vi åt att inspirera andra.

Så vill du mejla mig om något? Tipsa om någon eller kanske vill du av någon anledning bli intervjuad? Jag letar ständigt efter folk som vill fylla ut bloggen och göra den "verklig".

Eller har du av någon anledning synpunkter på något? Klagomål? Tyck till! Sådana mejl uppskattas lika mycket.

Mejla mig då!
[email protected]


Enmiljonhundratrettiotretusenfemtiosexmiljonersjuttiotreförtioelva tack till er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback