Slösa ingen tid i regnet, när alla andra är i hänget!









Hej!

Som jag skrev i tidigare inlägg händer mycket. En återkommande punkt i mitt kulturprogram för mars månad var Hangtime.

Hangtime beskrivs som vardagsrummet mitt i stan. Dit alla ungdomar, eller personer som känner sig ungdomliga är välkommna. Här kan du "chilla på läget", eller ha tillgång till fri plåtning. Inte bara det, utan mycket mer.

Så har du tråkigt om vardagarna, eller bara vill träffa folk och göra nya saker? Då är detta platsen för dig!

Såhär beskriver de sig själva.
"Ditt vardagsrum, mitt i stan!
Du som är ungdom, eller känner dig ungdomlig, kom förbi och chilla, snacka med folk, gör dina läxor, se på tv, vad du nu gör en vardagseftermiddag! Ta även chansen att bli plåtad i studion, eller swoppa bort dina gamla grejer som du inte längre vill ha, om du nu tror någon annan finner någon nytta i dem!"

Hangtime är tillängligt 17.00 - 20.00 flera gånger i månaden. (Datum finns i tidigare inlägg)

Personligen tycker jag att detta låter jätteroligt och en enorm möjlighet. Här har man verkligen sattsat på oss ungdomar till max och varför skulle vi inte då ta den möjligheten? De går ju alltid att gå dit och se om detta är något för dig?

Här hittar ni deras facebooksida, där ni också kan läsa mer och fråga om det skulle vara något speciellt!
http://www.facebook.com/pages/Hangtime/175984652444640#!/pages/Hangtime/175984652444640?v=wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback