INSPO!

Ett tips till er som behöver finna lite inspiration till någonting. Vare sig det är till en ny låttext eller en ritning så brukar jag googla ihop ett tiotal bilder som på något sätt tilltalar mig. För mig tar kreativiteten slut där, men om man har ork och lust så kan det ibland vara gynnande att sitta och "klippa och klistra" kanske med tidningar, eller via datorn, till ett jätteinspirations-kollage.

Ikväll var jag verkligen i behov av all kreativitet och inspiration till någonting alls. Då satte jag mig ner vid google. Varför jag personligen inte behöver göra mer än så är för att jag tycker att en bild ger mig så mycket mer. Jag tänker i nya banor och det hjälper på något sätt.

Ja, ibland är det bara en uppmuntrande mening eller en bild så får inspirationen att flöda.













































Tumblr_lisahzi3du1qbp7zmo1_500_large

Tumblr_lis6vuz2w51qa9yjmo1_500_large

Tumblr_lis3e9txxj1qfalmqo1_250_large

Tumblr_lisadhvb1g1qh9t17o1_500_large

54722330_full,r,470x470_large

Handpeace_large

100249162_full,r,470x470_large

Tumblr_lisat9i5ke1qdwcr5o1_500_large

Tumblr_liq92hkkc61qho3bao1_500_large

Jag skulle kunna hålla på i evigheter. 90% av bilderna kommer från en favoritsida när det gäller inspiration,
www.weheartit.com Hur underbara bilder som helst. Där är det lätt att slösa en timme eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback