Det där med ord


Skrev ett inlägg för ett tag sen om mitt problem. Jag har en ett i-landsproblem så stort att den sträcker sig över era vildaste fantasier.

Jag kan nämligen inte komma på vad jag ska döpa mina filer till. I förra inlägget beklagade jag mig över att jag döper i studens hetta (det vill säga, när jag har brottom/stess) till HEJSAN eller MAJS.

Nu har min hjärna övergått till något helt annat. Nämligen KORV eller HEJ

Jag vill gärna ha en förklaring på detta. Så om någon av er där ute är en hjärnexpert eller kan analysera vidare på detta och sedan komma med lite svar. Börjar känna ett visst obehag mot min hjärna då dennes favoritord verkar vara i detta stuket.

Tacksam för svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback