Nyrenoverat






Ni som sett bloggen i dess tidigare skick märker vilken renovering den fått genomgå idag.

Jag skulle idag, precis som vanligt logga in på min blogg och märkte då till min förskräckelse att bloggen hade blivit lite omgjord av någon. Nu vet inte jag vem detta var, men jag måste väl säga TACK.

Tack för att du förstörde bloggen så jag kunde göra den till något bättre. Men låt de också bli en engångsförteelse!

I och med denna nystart för min blogg har jag nu också en officiel mejladress till den om någon känner att den skulle behöva kontakta mig privat. Denna mejl är endast menad till blogg-relaterade saker.
[email protected]

Bilden jag använt mig av är fotad av Eric Dessons och ägs av google, så att det inte ska bli några problem. Den är alltså tagen rakt av från google.

Förövrigt är det Karl Lagerfelds privata bibliotek, och behöver jag säga att jag är avundsjuk?

Så. Nu hoppas jag att bloggen håller sig som den ska och personligen är jag jättenöjd. Inte bara på grund av utseendet utan att jag lyckats fixa designen helt själv. Senast var det snälla Matilda som hjälpte mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback