JAG TRÄFFAR..




Som jag fått böna och be! Men äntligen har hon tid att ställa upp, ingen mindre än.. jag själv!

Tjenixen Hannaponken och välkommen till kulturbloggen, hur är läget?
Tja tja bloggen. Jo det är bra, har dock får en djävulsk nackspärr vilket försämrar tillvaron ordentligt!

För dem som fortfarande inte vet vem du är, kan du dra det en gång till?
Alltså. Nu ska vi göra det klart en gång för alla det är alltså jag som sitter och skriver dessa inlägg dagarna långa. Det är jag som är kulturbloggarN! Fattar alla?

Nu ska det nog vara glasklart. Vad kan vi förvänta oss av bloggen nu till våren?
Jag tror att det är nu bloggen drar igång på allvar. Jag kommer resa en del och ni kan förvänta er riktigt mycket från det!

Jasså? Vart ska du, om man får lov att fråga?
Absolut. Jag skryter så gärna. Jag ska om två veckor på en snabbvisit i Polen och det blir nog en sväng förbi Tyskland också. Efter det blir det Finland, och förmodligen Estland också! Sen i sommar smider jag stora planer, riktigt stora..

Tänka sig. Har du *fAnZ* i alla länder?
Nja.. väntar fotfarande på det där internationella genombrottet (eller ett genombrott av huvudtaget)

En liten fågel har viskat i örat att det kanske händer något spännande i veckan..?
Schhhhh!

Vad är det tråkigste respektive roligaste med att driva denna lilla blogg?
Det tråkigaste är att sitta och redigera bilder (kisse-style), sortera, kopiera, byta namn, göra nya mappar. Jag vill ha en assistent! Det roligaste är att komma i kontakt med alla fina människor, samt försöka steg för steg få idéer till praktik.

Det känns som du satt både fotografering och läsandet på hyllan?
Du! Försök hitta en studentklänning, driva en blogg, gå i skolan, vara sjuk, hinna sporta, hinna sova, plugga, skriva studentinbjudningar, fixa hår, byta kläder, alltid vara fin och försöka hinna andas på samma gång. Jag skulle behöva ungefär 7483247024,89 extra timmar på dygnet.

Frågan som är på allas läppar, kommer du sluta blogga efter stundenten?
Aldrig i livet! Varför skulle jag?

Vem skulle du helst vilja se här på bloggen inom kort?
Kitty.. eller Cissi Wallin. Kanske någon riktig surgubbe? Bob Hansson skulle också få plats. Tänkte säga Astrid Lindgren men kom i sista sekund på att hon är död.

Hur hittar du alla intervjuoffer?
Jag får mängder av tips. Sen är jag ganska rakt på sak, Du ska vara med!

Hur kommer det sig att 100% än så länge svarat ja?
Jag vet inte. Undrar ibland också? Antagligen för att jag är så charmig?

Vi får ju in ganska mycket mejl om just dig. Hur kan du låta bli att skriva om dig själv?
Jag lever nu mera på smicker. Så börjar jag skriva ett inlägg om min frukost så kommer jag på
att bloggen inte heter hannabloggen.

Vi har hört rykten om att du får massa hatmejl?
Ja det ryktet har spridit sig över vår lilla landsbyggd snabbare än pesten. Men det stämmer, kan ju passa på att hälsa till Erik, Leif och Anonym som gillar att kritisera varje stav fel okk sär skrivning. Hej på er grabbar!

Vad blev de mest arga för?
När jag skriver fel på "ända" och "enda". Samt när jag sa att det håller på att ske en åldersuppdelning inom kulturen.

Va sa de då?
Att jag var ful. Och obildad.

Låter som härliga fans! Inga fanbrev än så länge?
Väntar fortfarande på att ni ska skicka in pengar, blommor och teckningar på mig!

Vill du hälsa något åt dina fans eller kanske.. ja du vet ju hur detta går till:
Hej Björn om du tittar in! (detta är ett test!!) och.. va er själva, och skit förfasen nu i vad alla andra tycker!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej! Jag klarade testet!

2011-03-23 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback