MERA MADDE

Madde som också var dagens intervjuoffer är otroligt begåvad så förtjänar verkligen en plats i rampljuset här på bloggen, en liten stund som hon får äran att visa upp det hon lägger så många timmar av fritiden på.

Det jag beundrar med Madde är hennes drivkraft att hela tiden utvecklas. Samt att hon faktiskt vill göra något gott av sin konst och inte bara behålla den till sig själv. Hon har på många sätt användt sin talang för att påverka eller hjälpa andra vilket jag tycker är ytterst fint.

Hon har en sida där all hennes konst är samlad på. www.deviantart.com, där kan vem som helst bli medlem och dela med sig av sin kreativitet och det man skapar. Här ryms alla, allt ifrån nybörjare till profisinoella tecknare. Ett litet tips till er där hemma som kanske har liknande intresse men inte vet vart du ska göra av det? Då kan du för det första höra av dig till mig eller.. bli medlem på sidan! Ett perfekt tillfälle att få respons och träffa likasinnade människor.

www.neffo.deviantart.com, här hittar ni Madde och alla hennes teckningar på en och samma plats.

Här kommer några av Maddes personliga favoriter, men också de mest populära på hennes sida. Hon var lämnat små kommentarer tillhörande bilderna också!


"En bild jag ritade kort efter jordbävningen och tsunamin i Japan. Dedikerad till folket."


"Link har du nog hört talas om. Från Nintendos Legend of Zelda."


"Min egen karaktär Matthew Justice i en lustig form..."


"Dedikerad till en gammal bekant till min syster som vad med i en väldigt svår mopedolycka. Jag ville ge honom lite motivation att ta sig igenom den och bli frisk snabbt. Det bästa är att, trots hans skador som kunde gjort honom förlamad, så klarade han sig galant, på otroligt kort tid."


"Min första tatueringsdesign till en ungdom från Kanada som kontaktade mig via deviantART."


"Jag har precis börjar rita digitalt med en Bamboo Tablet i Paint Tool SAI. Nu är det inte bara traditionel anime/manga som gäller, nu börjar jag gå in på professionell level!"

Om ni har några extra frågor till Madde, eller kanske vill henne något helt annat hör av er till mig här eller så hittar ni henne på hennes sida som är länkad där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback