Följetong del 1.

Här kommer då den första delen i följetongen av Mark Levengoods bok. Dock kommer det endast vara små snuttar av boken, mer för att locka er att läsa hela. För det är den värd!

Sidan 19;
"När jag satte mig i min bil häromdagen ramlade en kotte ner på min motorhuv. Hela sommaren har kotten suttit i trädet, och nu var den mogen och släppte greppet och ramlade. Den kotten är typ tre månader gammal och redan mogen. Själv är jag 43 och inte mogen ett skit. Och då undrar man ju: Vad vet kotten som inte jag vet? O, du visa kotte, ge mig svar."

Glada finnar! Måste faktiskt tillägga att vi pratade finska av ren slump. Några kvinnor framför mig i kön kom från Finland, och på något sätt fick Mark för sig att jag var med dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback