Min bokhylla





 















Medan andra modebloggare öppnar upp sina garderober för läsarna, tar jag med er visuellt till min bokhylla.
Dock har det flyttat in ett nytt gäng i den, jag ska presentera dem någon annan dag!

Dagens boktips:
Bob Hanson - Gunnar
En av de mest geniala böcker någonsin. En riktig inspirationskick. Den känns äkta och sann, trovärdigheten är riktigt hög. Bob Hansons sätt att blanda skönlitteratur med prosa och hans poetiska sätt att se på saker gör att boken blir vad han kallar den - en rolig bok om tråkiga saker.
Den är så läsvärd att jag skulle vilja tipsa om den till ALLA.
Den är svår men så varm att läsa. Bob Hanson är helt klart en kategori för sig själv och sättet han skrivit boken på är helt fantastiskt!

Kanske borde göra en liten recension/analys på den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback