Troll

Alla Vi Troll_010

Alla Vi Troll_011

Alla Vi Troll_014

Alla Vi Troll_017

I veckan fick jag inte bara möjligheten att sitta i ungdomsgruppen hos Leader men också att se föreställningen Troll. Det var ingen midre än min gamla musiklärare Stefan och hans fru Mia som ansökt stöd hos Leader för att kunna möjliggöra denna teater tillsammans med utvecklingsstörda från Tranemo/Svenljunga och också Gnosjö!

Teatern hette Troll, och herregud vilket leende de lämnar efter sig!

Jag tycker allt som allt för att vara en sådan kort liten pjäs så var den otroligt välgjord. Både scenen, kläderna, sångerna och såklart skådespelarna var väldigt proffsigt. Alla hade sådan karisma att efter de två första minuterna var leendet på ända till slutet.. men också efter det! Man fick verkligen en må-bra kännsla!

Bilderna har jag lånat så snällt från STT's hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback