RINGO


Linn sjunger och jag utför någon slags tack-gode-gud-att-jag-slipper -dans!

För er som missat så har Tingsholmsgymnasiets estetelever jobbat på en musikal dag och natt. Nu på fredag är det premiär för Ringo!

"Budskapet i musikalen är att du ska vara rädd om dina drömmar och tro på dem" Säger Jan Hermfeldt och jag tycker det låter hur fint som helst.

Ingen mindre än Linn Jonsson-Lill är med också. Min barndomsvän som från ingenstans har blivit en veteran på scenen. Är det inte musik är det teater. Denna gången kombinerar hon både och i skolans musikal Ringo där hon har skrivit två av låtarna, och kommer framföra dem själv, samt spela Ringos skyddängel i en stum roll!

Jag kommer självklart finnas på plats. Ses vi där? Heja i sådana fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback