Lyllos er





Som jag berättat tidigare så var denna veckan en av de bästa om man ser till författarmöterna som ägt runt i alla hörn av min "hemtrakt".

Både Bob Hansson och Lena Sundström har hittat hit under måndagen och tisdagen. Måste dock med sorg i hjärtat meddela att jag inte hade tid att gå på någon av dessa föreläsningar/författarmöten. Ni som också missade, deppa inte ihop med två liter glass utan framtiden ser ljus ut mina vänner!

På söndag, alltså den 20 Mars har ni möjligheten att gå på temadag på Borås Textilmuséum, där dagen kommer bjuda på allt som relaterar till deras titel "Stickhappening". Har sett lite reklam här och var så jag tror de satsar på en fullspäckad dag förutsatt att människor dyker upp. Dyker du?

Nästa vecka bjuder inte bara på lönehelg utan på tisdagen, alltså den 22 Mars kan du gå och lyssna till tonerna av Edith Backlund. Om det inte tillfredställer dig så bjuder fredagen på ett och annat. Skippa krogrundan eller kombinera den med Allégården där scenen intars av bland annat Shameless Hooks, detta klockan 19.00 och kostar endast 40 diksdaler.

Och om inte ens det får dina musiklökar att dansa så bjuder kulturskolan på Beatelskonsert klockan 18. Det blir tajt tidsplan för den som vill hinna med allt.

Detta var alltså en liten påminnelse om det lilla som händer just nu. Mer kommer!

Foto, som alltid snodda från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback