ASATRON












Som jag tidigare berättade så hade jag tillsammans med min samhällsklass en föreläsning på Tranemo Bibliotek om Asatron. Personligen hade jag hand om marknadsföringen, lokaler och att agera som konferenciär.

Personligen tyckte jag även att det gick mycket bättre än förväntat. Det är roligt att ta undervisningen i skolan till en ny nivå, och bryta sig loss från skolans fyra väggar.

Det var roligt att de som kom faktiskt kom, och jag tror alla stormtrivdes i den mysiga miljön och kanske fick med sig en och annan ny kunskap hem!

Stort tack till Eva våran lärare, Linn Jonsson-lill för fotografering, Tranemo bibliotek för lokal och såklart till alla ni som kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback