Kitty sågad

Hej.
Vad tråkigt det börjar bli med den hälsningsfrasen, vad ska vi ersätta stamhälsningen med? Tjenixen? Tjollahopp? Tjenare? Tror jag håller mig fast vid det enkla "hejet".

Nu till saken. Det ver precis som jag befarade. Idag skriver Expressen hur folket totalt sågar Kitty för hennes insatts i P3 Guld Galan. Sedan är det någon filur som gjort intrång på min hjärna och snott mina ord, "Kitty är säkert bra på att vara Kitty, men inte nåt annat" Kanske inte exakt så jag skulle förmulerat det. Kitty är säkert bra på annat, cykla eller rita..

Kitty står på sig och tycker det inte är lämpligt att kommentera detta i nuläget, men hon var jättenöjd! (Blir disstraherad av tvn. Per Moberg lagar mat. Rotfruktsblandning i magen på en girs. Inte kosntigt med det? Bokstavligt talat har de sprättat upp magen på stackars döda grisen och fyllt magen med lite grönsaker. Steks hel. Gott)

Jag är så kluven. Jag tycker ju Kitty är så bra men samtidigt måste jag erkänna att hennes framträdande igår var halvhjärtat. Det var stelt och inte Kitty-aktigt alls. Vad gör man vänner? När ens största förebild inte lever upp till dina förväntningar? Terapi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback