POPADELICA 2011



Jag stod i lugn och do framför bankomaten här om dagen. Det var ganska lång kö så stod och tittade på den lokala anslagstavlan som pryddes med anonser, om både gamla soffor som den borttappade hunden Sindy som fortfarande verkar vara borta.

Och där mitt i allt fångas mitt lilla öga över denna lilla affisch om Popadelica. Tittade in banden och nickade och drog lite på mungipan, det där såg ju faktiskt bra ut.

Glömde av det lika fort. Tills idag.

Då satt jag jämte Sandra och från ingenstans frågande hon om jag kände till denna festival. Jag berättade om vad jag sett och det visade sig att det är hon som satt upp dessa affischer åt denna festival och för det får hon gratis biljett. Vad världen är liten (eller Tranemo)!

Jag är riktigt sugen på att ta mig dit. Detta förstärktes av Sandra då hon berättade om den mysiga stämmningen och innescener (lite regn skadar inte!!!!)

Någon mer som fått upp ögonen för denna lilla festival och vill övertyga mig eller flera lite mer? Hör av er!

7 Maj
Huskvarna
450kr (finns forfranade biljetter)
Artister: Daniel Adams-Ray,
Tove Styrke, Veronica Maggio,
I'm from Barcelona, Rebecca & Fiona, Royal Republic osv, osv.

Kommentarer
Postat av: Björn

Det är min "hemmascen"! Jag har kollat in band där i hur många år som helst - rekommenderas...



/Björn

2011-04-14 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback