Kära aftonbladet




Kära, kära Aftonbladet. Jag tillägnar nu detta inlägg till just dig.
Ni undrar dag in och dag ut "Vart har vårt oseriösa stämpel vuxit fram ifrån?" Jadu..
Jag bara undrar, är Kicki Danielsson på semester? Eller varför känns det som ni nu har lite nyhetstorka?
Hur känns det att vara journalist? Pluggat i flera år, slitit med pressetik och intervjutekinker och sedan hamna på Aftonbladet och skriva om 4 åringar som slickar på lyktstolpar och fulla elefanter.
Hur känns det? Jag bara undrar.
Ja-aa-du. Det är verkligen ett hyllat jobb att få skriva för er. Måste krävas mycket..

Sen gillar jag hur aftonbladet har format dessa nyheter. "Flocken stal sprit" Men snälla nån. De är elefanter. Tror du att de planerat detta in i minsta detalj. "Nu grabbar, nu ska vi supa oss riktigt fulla, vi behöver en bultsax, dynamit, handskar.."

Jag får bara huvdvärk och exem av sådana här nyheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback