Hett tips

Jag har nog världshistoriens största upptäckt.

Nämligen smakprov.se

Där du kan läsa olika slags böcker, ett kapitell eller en inledning. Jag är så glad! För jag är ofta nyfiken på att läsa en bok, oftast pristagare och liknande och helst inte läsa en bok i onödan för nyfikenhetens skull. Har annat att göra. *ViKTig tJeJ*

Nu kan jag klicka mig in på smakprov.se och smygläsa lite, känna på boken lite. Såklart ska man inte bedöma en bok baserat på några tiotal sidor. Ofta tar det ett femtiotal innan man fastnar regält.

Men ändå. Nu får man chansen att läsa lite och i vissa fall kan det vara avgörande. Ibland skapar det en nyfikenhet som är så stark att man lånar boken.

Klicka in där om ni är nyfikna på en bok. Ett hett tips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback