Filmfestivalen -10

Så typiskt mig att googla filmfestivalen 2010 och upptäcka att den tog slut bara för några dagar sedan. Jag som hade tänkt tipsa rastlösa/arbetslösa ungdomar om volontärjobbet där. Om jag hade tagit studenten skulle jag engagera mig i massvis med sådant här. Skaffa mig en riklig meritlista!

Printat lite info från hemsidan i alla fall! Nästa år kan kanske jag söka volontär jobb där? Vem vet!
Måste bara ge tummen upp för Filmfestivalens hemsida, så mycket info och rakt på sak. Sådant man saknar i djunglen av hemsidor!






Ta chansen, det är sånna här småjobb jag tycker är så roligt. Stockholmsfilmfestival är ju trots allt en kulturorganisation, dock förknippar inte många ungdomar sådant här med kultur. Inse nu vilken bredd de har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback