vingklippt ängel



Håller på och läser Vingklippt ängel av Berny Pålsson och är helt fast.
Sitter och lyssnar på Nine inch Nails tack vare henne, och försöker förstå.
Sista delen av boken ikväll och sen är den slut, mer om den senare.

Jag har alltid lika svårt att förstå att en bok är slut, det är ju som en längre film
som man ger så många timmar av sitt liv och lika drastiskt som jag börjar
läsa dem så är de slut. Förlänger dem genom att lyssna på deras
favomusik, googla dem eller spara sista delen så länge jag förmår mig!

Är i finland och valet avslutades igår, Sannfinländarna (en vag motsvarighet till Sverigedemokraterna) kom in i riksdagen precis som man befarade, från 4,1% till 19%!

Ha de bra så hörs vi när vi hörs.
Tack för alla mejl, allt kommer upp när jag hinner - fortsätt mejla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback