gjort en upptäckt

Åh vad jag är glad för att jag letade ny musik på spotify idag. Jag gör alltid så när jag känner att samma låtar rullar om och om och om och om igen..

Fann Anderas Gregas låt - Rädslan

Och den är för bra för att gå miste om. Har lyssnat om den nu i 4 timmar. Imorgon kommer den vara dålig.
Därför tar jag tillfället i akt och tipsar om den medan jag tycker om den. Den är guld!




Vi retas med oss själva
letar och förbättrar
Men ingenting är värt det
när leva blivit rädsla

Vi låser in oss i rutor
vi inte vågar gå ut ifrån
Då kommer rädslan och tar oss
Då kommer rädslan

Vi gömmer våra lögner
i ursäkter och glömska
Vi ränner runt i mönstret
av en kvadratisk ruta

Lyssna och njut kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback