Ett litet hejdå





Nu tänkte jag säga ett litet hejdå för en vecka framåt. Under denna vecka tänker jag hinna med ett tal om Sverigedemokraterna, packa en hel väska, fylla iPoden med sjukligt bra musik, även åka en del buss, en kort visit i Tysland och en lite längre i Polen, vandra på Krakows gator i 20 grader sol, titta på arkitektur, fotografera mycket, och fälla en och annan tår i Auswitch.


Hoppas ni får en fin vecka, och kan ni inte få nog av bloggen så mejla gärna in någon idé ni har. Eller kika in i arkivet som också är fyllt med massa roligt.


Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Nej, det gör jag förstås inte. Men jag väntar fortfarande på svar från lund så jag vet ifall man kan läsa spanska där eller inte. Jönköping håller fortfarande på att försöka få tillstånd att examinera gymnasielärare i språk, så om några år kanske dom kan de, och då kan ju jag bara ansöka om förflyttning. Men jag vill verkligen bli lärare, så ifall inte jönköping kan hjälpa mig så kan ju lund göra det :)

2011-03-31 @ 17:26:18
URL: http://matildastandoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback