P3 Guld - Här är mina priser

Nu ska jag bringa lite ordning till P3 Guld.

Galans mest oseriösa - Rebecca och Fiona. Jag älskar dessa tjejers musik men tona ner flamset. Va profesionella och personliga, stå inte och skratta där som högstadietjejer. Detta är inte skolans aula, detta är P3 guld för sjutton gubbar!

Galans tråkigaste - Öppningsceremonin (eller fanns det ens någon?) Ärligt talat, efter Håkans uppträdande gick det 15 minuter av någonting. Vet inte vad, för fattade nada.

Galans ego - Johnossi. "Vi älskar att vinna, va skönt att få säga så utan att någon tycker det är tråkigt" Absolut. Ni har så rätt grabbar. Ingen tycker det är tråkigt, alla tycker det bara är sjukt tröttsamt, orespektfullt o arogant. Men inte tråkigt, absolut inte.

Galans bäst klädda - Kitty, behöver jag säga mer?

Galans sämst klädda - Oskar Linnros. Vad i helskotta var det där för linne?

Galans skönaste prick - The Hives-Pelle. Han var avslappnad och rolig. Inte sådär inövad.

Galans roligaste - Eliot. Den där svenskan vann mig några magmuskler. Fick six-pack ungefär där när hon uttalade Tove Styrkes namn fel.

Galans stelaste - Josefin Johansson. Liksom, man kan ju inte låta bli att undra; Vad hade hänt om hon glömt sitt manuskort hemma?

Hur många kulturare får P3 Guld av Hanna? Om det inte vore för Robyns uppträdande i slutet hade vi varit inne på minus. Men tack vare den får galan hela 2 kulturare av fem möjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback