NY KATEGORI

Hej!

Jag har en ny kategori igen. Dock är det inget nytt ämne som tar plats i bloggen i samband med den nya kategorin. Utan dennes syfte är endast att underlätta er läsning. För som ni vet är ketogorierna uppdelade efte olika ämnen som figurerar ofta i min blogg. Kultur är ett såpas stort begrepp att det är omöjligt att alla delar av den ska tilltala alla. Utan som alltid, föredrar man något mer än det andra. Därför har ni möjligheten att efter kategorierna inrikta er på de intresseområde som intresserar er.

Känner ni att inte något av dem passar så skulle jag föreslå "Intervjuer/Frågor" eller "Tankar/Reflektioner". I dessa kategorier finns det något som då även kan falla dig i smaken.

Har fyllt den nya kategorin med de viktigaste Tranemo-inläggen jag gjort. Dock finns det fler. Många av dessa inlägg handlar också om Svenljunga Kommun vilket jag nu räknar till denna kategori. "Svenljunga/Tranemo Kommun" skulle blivit för långt. Samtidigt som man kanske skulle vilja skriva om Ulricehamn eller någon annan närliggande kommun. "Lokalt" blir inte tillräckligt specifikt, ja ni ser? Det är otroligt svårt detta med kategorier och att namnge dem.

Men nu vet ni iaf vart ni hittar vad. Annars är det bara att fråga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback