Hanna tipsar

Hej

Nu är jag tillbaka med mina tips igen. Denna gången är det varken film -eller bok tips.

Genom Metro lyckades jag hitta Lycknis.se en sida som erbjuder karriärstips, jobb och du kan även ansöka om stipendium på deras hemsida.

Men det jag tänkte tipsa om är deras köp/sälj-sida där du kan köpa och sälja begagnad kursliteratur till ett mycket, mycket bra tips.

Detta är bra för er som går eller ska gå högskolan och inte har flera tusen att lägga på sprillans nya böcker. Eller för er som helst enkelt behöver lite extra kunskap!

"Om du mot förmodan skulle hitta en bok till lägre pris hos någon annan så sänker vi genast priset. Dessutom betalar du som student aldrig frakt. Bokshopen drivs i samarbete med Kraft&Kultur"

Hur bra är inte det?

Så klicka er in på www.lycknis.se om ni är i behov av lite kruslitteratur just nu eller till framtiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback