Stör mig





Vet ni vad jag stör mig något så enormt på? Alla dessa modebloggar som plötsligt har gjort massa saker.
Läste en av mina dagliga blogga ifred och plötsligt i all ro, fågelkvitter och solsken sätter jag nästan yoggin i halsen.

Då har denna tjej köpt sig en limpistol för 29kronor och limmat på lite knappar på en väska.

Sedan utbrister hon i nästa inlägg "Skor - Nelly Tröja - Gina Väska - Gjort själv"

Vadå gjort själv? Säg som det är! Du har limmat på tre knappar med en limpistol.


Man kan väl skilja lite på kreativitet och skapande? Bara min åsikt dock.



För er som vill förnya gamla kläder eller saker, en limmpistol kostar endast 29kr på Claes Ohlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback