BOKREAN














Ni missar väl inte att bokrean har dragit igång på Tranemo Bibliotek? Det lockade en hel del människor som sedan lämnade Bibblan med ett leende på läpparna och famnen full av böcker. Själv slösade jag hela 25 riksdalen och fick med mig fem böcker. Pojkvännen synade igenom dem med ena ögat och utbrast sedan i slutet "typiskt dig". Jag antar att jag måste bredda intresset lite, ska kika några gånger till. 

Tillsammans med dessa fem så hittade jag ytterligare tre pocketböcker på ett helt annat ställe. Så antar att jag numera måste ersätta mina timmar framför Sims 2 med lite läsning! 

Missa inte heller föreläsningen idag på Tranemo Bibliotek! Jag ska dit, ses vi där?
Kika i kategorin "TRANEMO KOMMUN" och du missade inlägget om kvällens föreläsning.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Åh bokrea är så kul :)

Jag brukar också komma hem med lite för mycket böcker ;)

2011-02-02 @ 10:25:16
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback