Tryck upp dig egen bok!

Jag tänkte bara tipsa om en sak som jag såg på Bokmässan. Minbok.nu hade ett monter där och berättade lite om hur man kan trycka sin egna bok i begränsad upplaga till ett mycket rimligt pris!

Helt otroligt! Nu kan i pincip vem som helst bli författare! Jag måste medge att det rycker lite i fingrarna, hur häftigt vore det inte att trycka upp sin egen bok? Så om någon av er där hemma sitter med ett färdigt manus, en körnikasamling eller novellsamling så tveka inte att skicka in den!

På hemsidan finns ett tio-stegs-program där kraven för att få ge ut står. Jag tittade snabbt igenom dem och såg inga konstigheter. Ha manust färdigt, skicka in så verkar de otroligt hjälpsamma med både layout och annat. Det skulle vara spännande och det finns så mycket talangfulla människor i min omgivning och över allt. Tänk, det skulle kanske kunna vara öppningen till en karriär?

Man kanske borde börja kolla igenom datorn? Jag är en sådan krönika person och har nog samlat på mig ett och annat genom mina år. Vi får se om det blir något..


Men till er där ute, tveka inte!
www.minbok.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback