Korsord

Satt och gjorde korsord i brist på annat. Så finns det sånt där korsord, där man ska hitta ord gömda bland massa bokstäver.

(Världshistoriens sämsta bildkvalite tagen av min webkamera)

Så var överrubriken "Kaos på Zoo" Och temat var då djur.

Jag blev lite fundersam, 50% av djuren hade jag aldrig hört talas om. Är det bara jag? Eller har jag missat något?

Agapadda
Andisk kondor
Bladhöns
Buskhare
Djungelhöns
Flasknosdelfin
Flodiller
Galapagosskarv
Gayal
Glada
Huggsköldpadda
Indisk buffel
Kakapo
Moripa
Mysoxe
Serval
Skruvhornsget
Trattspindel
Trumpetarta

Vad är detta för djur? Man blir ju lite orolig när de finns harar som lurar i buskarna och myssugna oxar..


Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är :D

Ja du, jag vet allt så du kan ju alltid smsa och fråga mig hhaha! Nea vilka konsitga djur ;) HAHA! Du ville ha kommentarer :) haha! <3

2010-11-15 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback