Vad kommer hända?



Jag är rätt dålig på att informera er mina kära läsare. Det kanske känns som allt kommer lite slumpvis här på bloggen. Men jag följer faktiskt en planering - såklart många inlägg är helt tagna ur luften och något jag kom på 10 minuter innan.

Men för att ni ska veta lite vad som kommer hända här på bloggen ska jag ge er några smakprov.

- Intevju med en tjej som sökt till idol men numera har planer på att slå igenom innan, vill inte avslöja något än.
- Intervju med ett band från Enköping som nu bestämt sig för att sattsa på musiken 100% och vill slå igenom, jag blir den första som intervjuar dem!
- Min banboksdröm - jag ska avslöja min idé!
- Mer film, främst disskusions frågor kring homosexuallitet
- Om andra kulturer, främst om olika levnadssätt
- Min jul, jag avslöjar hur vi i Finland jämfört med Sverige firar jul
- Mer foto, har mycket på lager
- Intevju med DANStjejer, inte bara musik!
- Mer böcker, har ett gäng att recensera. Tips och liknande!
- Sist men inte minst, självklart en recension av ungdomspjäsen jag var och titta på i Fredags + bilder!


Och mer kommer.. Detta är iaf vad som kommer figurera mycket i bloggen de närmsta dagarna/veckorna.
Hoppas ni stannar kvar kära läsare. Kom gärna med förslag!


Vi ses här!


Bilden har jag ritat själv
Ha! Ha! Ha!
Där fick ni allt en hjärtatack era konservativa jävlar.
Nejdå som vanligt har jag snott den med mina bara händer från google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback