UKM - Ung kultur möts

Hej

Jag vet att det finns så mycket talanger överallt. Speciellt där hemma, inom de fyra väggarna - där finns talagen! Nu när jag valt att hitta oupptäckta talanger och intervjua dem så märker jag hur begåvande människor det finns. Och vad gör det med sin talang? Jo sitter hemma framför datorn och plinkar lite gitarr och sjunger för sig själva. Elaka, elaka ni! NI SKA DELA MED ER.

Så till er alla som har någon slags talang och sitter där hemma med den i fickan. Nu är det dags att dela med er. Som så många sagt innan mig, Sverige är ett land där det är ytterst lätt att bli känd i. Titta bara på alla bloggare och på Laserturken. Kan dom, kan ni!

Så därför ska jag presentera UKM för er. Jag har haft ett antal vänner som deltagit i tävlinge, och några som suttit i juryn. Det är så jag kom i kontakt med de, så nu hoppas jag att jag kan vara den där vännen för er, som tipsar om det. Det är ju alltid värt att testa?

Nu kan man redan anmäla sig till UKM 2011 - ta chansen nu.

Tycker det var snyggt sagt "Allt du tycker är konst, är konst" Så rätt.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback