Ny, ja vi vet

Ja, nu har jag en ny kategori igen. Är jag beroende? Borde jag prata med någon?

Kategorin heter: SVAR!

Eftersom min blogg inte är riktigt som de andra, så tycker jag inte att detta ska vara en envägskommunikation. Det ska inte bara vara jag som pratar till er. Ni ska såklart få fråga och ifrågesätta.

Så numera vill jag ha massa frågor av er! Ingen fråga är för dum (säger det i skolan, sen när du frågar varför himlen blå istället för rosa, så suckar det och säger Hanna.. Hanna.. Hanna...)

Kom igen nu! Fråga allt mellan himmel eller jord (Gärna vad jag tycker om saker, och helst med en koppling till det jag bloggar om, men annat går också bra) Tyck till. Kristisera! Om ni vill synas på bloggen, säg till.
Som ni vet, det går att vara anonym så kör på bara!

SÅ! NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback