Babian tar orden ur mun

Babian - Kärlek i paket







Jag går för mig själv genom en folktom park Alla fåglar har sagt adjö Dom har drat söderut för att slippa fira jul Inget kul tyckte dom om all snö Själv är jag pank jag borde råna en bank Eller snurra på nått lyckohjul Skaffa ett jobb kanske klippa mitt hår och göra allt sånt som folk föreslår Men jag vill inte alls göra sånt som befalls Och nu står jag vid en frusen sjö Med en längtan efter att få va någon annan Ingen människa är en ö Men nu får jag väl pulsa runt i snön Och se hur isen täcker sjön Tills dess den smälter och det våras Bara pulsa runt och sen Kan du älska mig igen Nu tänds stjärnor och ljus i dom lyckligas hus Och tomten ger dom snälla en klapp Han frågar vad jag önskar och jag blundar när jag önskar Och jag önskar att jag bara slapp För kärlek i paket är det värsta jag vet Om det är tomgång om det är tvång Jag ger när jag kan jag vill ge dig en sann Om en falsksjungen kärlekssång Om du vill så kan vi pulsa runt i snön Och se hur isen täcker sjön Tills dess den smälter och det våras Bara pulsa runt och sen Kan du väl älska mig igen Vi kan glida ut på den frusna sjön och göra fjärrilar i snön Och ligga kvar där som två dårar



Kommentarer
Postat av: Anonym

var med i dagens blogg!

2010-12-15 @ 08:52:43
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Canman

Vinn vinterns hetaste läsplatta ifrån Canman!



Tävlingen hittar du på följande länk:

http://canman.se/tavling/jultavling.aspx

2010-12-15 @ 08:55:21
URL: http://canman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback